ВИШГОРОД

Офіційний портал

Динаміка росту надходжень до Держбюджету від платників Київщини

Динаміка росту надходжень до Держбюджету від платників Київщини

Динаміка росту надходжень до Держбюджету від платників Київщини становить 29%, – Олексій Кавилін

За період січень-липень 2019 року платники податків Київської області направили до зведеного бюджету 15,7 млрд. грн. Такі дані навів начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. Він підкреслив, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року у приведених умовах надходження збільшилися на 27,4% або 3,4 млрд. грн.

Зокрема, Кавилін повідомив, що до державного бюджету за звітний період зібрано 7,5 млрд.грн. із темпом росту до фактичного показника січня-липня 2018 року 29%. При цьому сума додаткових надходжень складає 1,7 млрд. грн.

Серед основних платежів традиційно у надходженнях до держбюджету лідирує податок на додану вартість. Так, зазначає Олексій Кавилін, платники податків сплатили 3,6 млрд. грн., що на 36% або 940 млн. грн. більше за показник аналогічного періоду минулого року. При цьому середньомісячна сума надходжень наразі складає 514 млн. грн., тоді коли минулоріч ця сума дорівнювала 380 мільйонам гривень.

На 17% або на 216 млн. грн. зросла сума, що надійшла до Державної скарбниці від сплати податку на прибуток. За сім місяців поточного року вона склала 1,5 мільярда гривень. Сплата податку на доходи фізичних осіб забезпечила бюджету 1,8 млрд. грн. За інформацією начальника фіскальної служби Київщини, це на 27% або 376 млн. грн. більше за суму, що надійшла в аналогічному періоді минулого року.

На підтримку Збройних сил України платники податків Київської області спрямували 510 мільйонів гривень. Порівняно з надходженнями минулого року, цей показник збільшився на 25% або 102 млн. грн.  

Раніше повідомлялося, що за півроку бізнес Київської області отримав від держави 864 млн. грн. відшкодування ПДВ.

Також ми писали, що за перше півріччя платники податків Київської області збільшили відрахування до бюджету на 25%.

Майнові податки: Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Базовим податковим (звітним) періодом є календарний рік (п.п. 266.6.1 п. 266.6 ст. 266 ПКУ).

Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за встановленою формою, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Фізичним особам контролюючий орган за місцем  податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком), надсилає (вручає) податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості за 2018 рік за ставками та з використанням пільг, які були законодавчо визначені у цей період.

Фахівцями  ГУ ДФС у Київській області сформовано  92 354 податкові повідомлення-рішення з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки по 62 458 фізичних особах  на загальну суму 103,1 млн.грн.

Станом на 30.07.2019 року сплачено 68,3 млн.грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в тому числі по ППР поточного року- 52,1 млн.грн., погашено боргу та сплачено штрафних санкцій – 16,2 млн.грн.

Податковим Кодексом передбачено, що платники-власники житлових об’єктів, площі яких мають значні розміри, додатково до розрахованої за загальними правилами суми податку на нерухомість сплачують 25000 гривень на рік за наявності у них у власності:

– квартири, у тому числі її частки, загальна площа якої перевищує 300 квадратних метрів,

– та/або за наявності  будинку загальна площа якого перевищує 500 квадратних метрів – абз. г) п.п.266.7.1 п.266.7 ст.266 ПКУ.

У разі отримання податкових повідомлень–рішень, які містять некоректну інформацію, або не отримання їх, платники мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

– об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

– розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

– права на користування пільгою із сплати податку;

– розміру ставки податку;

– нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжності між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими оригіналами відповідних документів, зокрема, документами на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проведе перерахунок податку і надішле нове податкове повідомлення-рішення, а попереднє податкове повідомлення-рішення вважатиметься скасованим (відкликаним).

Раніше ми писали про сплату транспортного податку.

Крім цього, повідомлялося про плату за землю.

Наявність ліцензій на право здійснення роздрібної та/або оптової торгівлі пальним можна перевірити на веб-сайті ДФС

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що положеннями ст. 15 Закону України від 19.12.1995 № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального передбачено, що оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

Оптова торгівля пальним – діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико – хімічних характеристик суб’єкти господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам (ст. 1 Закону № 481) .

Єдиний державний реєстр суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі – Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального) – перелік СГ, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі СГ, які здійснюють діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.

Відповідно п.7,8 Порядку ведення Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №545, інформація про СГ вноситься до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше робочого дня, наступного за днем видачі/зупинення/анулювання ліцензії або внесення змін до ліцензії.
 Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального розміщується на офіційному веб-сайті ДФС.

Суб’єкти господарювання, які отримали ліцензію на право здійснення оптової торгівлі пальним, не повинні вимагати чи перевіряти наявність у покупців ліцензій на право здійснення роздрібної та/або оптової торгівлі пальним, оскільки положення Закону №481 не містять таких вимог, проте, такі СГ мають право перевіряти наявність у покупців таких ліцензій в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, розміщеному на офіційному веб-сайті ДФС.

 

ГУ ДФС у Київській області


Vitalik