Протоколи сесій виконавчого комітету Вишгородської міської ради / ПРОТОКОЛ № 17 чергового засідання виконавчого комітету Вишгородської міської ради
Розпочато 10:00
Закінчено 11:30
ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ЗАСІДАННІ:
Момот О.В. – міський голова, голова виконавчого комітету;
Мельник М.Г. – секретар ради, член виконавчого комітету;
Кириченко Р.М. – перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, член виконавчого комітету;
Свистун І.І. – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, член виконавчого комітету;
Карпов В.А. – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, член виконавчого комітету;
Сардак В.І. – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, член виконавчого комітету;
Василенко Н.П. – керуючий справами виконавчого комітету, секретар виконавчого комітету;
Горбонос О.М. – член виконавчого комітету;
Руденок Б.М. – член виконавчого комітету;
Ткачук В.М. – член виконавчого комітету;
Лазар С.П. – член виконавчого комітету;
Бурикін Є.В. – член виконавчого комітету;
Попов Ю.П. – член виконавчого комітету.
ВІДСУТНІ ЧЛЕНИ ВИКОНКОМУ: Бойко М.М., Морозов С.О., Новицька С.В., Пещерін А.П., Пироженко А.О., Дудка О.А.
ЗАПРОШЕНІ:
Фороща Т.В. –начальник соціально-гуманітарного управління Вишгородської міської ради, Алахвердієва М.О. – начальник служби у справах дітей та сім’ї, Мирієвський І.В. – начальник відділу бухгалтерського обліку, фінансового та господарсько-організаційного забезпечення, Кожанов К.С. – начальник відділу комунального майна та цифрового розвитку, Дудар І.М. – виконуючий обов’язки начальника відділу містобудування, архітектури та капітального будівництва Вишгородської міської ради, Гаврилова С.В. – начальник управління соціального захисту населення Вишгородської міської ради, Обрізан С.М. – спеціаліст І категорії відділу ЖКГ, транспорту та благоустрою Вишгородської міської ради.
За відкриття чергового засідання виконавчого комітету Вишгородської міської ради члени виконавчого комітету Вишгородської міської ради проголосували одноголосно.